.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
پیام تسلیت شجاعی بمناسبت ارتحال آيت الله تائبي

بسم الله الرحمن الرحیم
انا لله و انا الیه راجعون، اذا مات العالم ثلم فی‌الاسلام ثلمه لایسد‌ها شیء
مصیبت اندوهبار ارتحال عالم جلیل القدر، فقید صمدانی و عارف الهی مرحوم حاج سید حسن تائبی(رحمه‌الله علیه)، امام جمعه موقت ساری، مرکز استان مازندران باعث تأثر و تألم فراوان گردید.

ایشان اندیشمندی مومن و متواضع و عالمی پارسا و خدوم که با جسمی نحیف اما روحی سترگ و ایمانی قوی از مصادیق علماء مجاهد و مخالف هوای نفس به شمار می‌آمدند ، صبر و تسلیم و توكل و توسل او نیز بر مزایای شخصیتی وی افزوده است و در امتداد این ویژگی‌های ارزنده، همواره در کنار مردم و انقلاب حضوری فعال داشته و منشأ خدمات ارزنده‌ای بودند تاریخچه‌ی این خدمات وی به نظام جمهوری اسلامی از پیش از انقلاب و در زمان پیروزی آن و در طول سالهای متمادی ادامه یافته است و بیماری وی مانع از این خدمات نگردیده است.
اینک که به ندای حق لبیک گفته و به سوی معبود خویش شتافتند ، آرزو میکنم خداوند منان او را با رحمت واسعه‌اش در بر گیرد و در بهشت خویش مأوایش دهد و همنشین پیامبران و صدیقان و شهدا و امام شهدا قرارش دهد.
من اين ضايعه‌ي مؤلمه را به رهبری معظم و حضرات علماي اعلام و حوزه‌ي علميه و فرزندان بزرگوارش و بيوت محترم وابسته و به همه‌ ارادتمندان ایشان و اهالی بزرگوار مازندران تسليت مي‌گويم و برای همه آنها صبر مسئلت دارم.
سید رمضان شجاعی
خادم مردم بزرگوار شهرستانهای ساری و میاندرود در مجلس شورای اسلامی


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 4 ارديبهشت 1392
متاسفم برای همه مسئولان مازندران که حتی یک پیام تسلیت ساده رو ندادند البته مردم مازندران امروز نشان دادند که چه احترام زیادی برایش گذاشتند از همه مردم که در تشیع ایشان حضور داشتند و این نماینده محترم متشکرم

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.898 seconds.